
Pokój Gracza HIRO na PGA 2024
Jesteśmy w Poznaniu na festiwalu PGA, gdzie razem z naszym klientem inaugurujemy kampanię Pokój Gracza HIRO. Projekt obejmuje stworzenie przestrzeni gaming roomu, w którym realizują się pasje i marzenia młodych graczy.
Podczas eventu Poznań Game Arena odpowiadamy za przygotowanie brandingu stoiska, key visuali oraz koncepcji konkursu z nagrodą główną komputerem HIRO Wingman powered by Kingston FURY. W kreacjach pojawiają się charakterystyczne elementy jako neony, światła led. Dominuje połączenie kolorów: gamingowy róż z pomarańczowym gradientem HIRO. Na dedykowanych kubikach pojawią się customowe komputery z ręcznie wykonanymi metalowymi obudowami nawiązującymi do gamingowych i popkulturowych stworów/postaci. Każdy z kubików opatrzony został kreatywnym copy korespondującym z historią/wyglądem komputera. Do przeprowadzenia konkursu zaaranżowana została również ścianka foto z hasłem „Mój pokój, moja scena”.



Dopełnieniem całości stoiska są wielkoformatowe zdjęcia z niedawno zrealizowanej przez nas sesji. Fotografie stanowią także tło kampanii prowadzonej na Instagramie i Facebooku. Wkrótce uruchomimy również komunikację video, angażując kanały Pokój Gracza HIRO na YouTube i TikToku. Launch komunikacji wspiera YouTuber i dziennikarz technologiczny Szymon Piełudź a.k.a. PieSzy.



Jednym z głównych zadań kampanii jest ujednolicenie brandingu i wzmocnienie świadomości marki. Nowa koncepcja komunikacji obejmuje przesunięcie grupy docelowej w stronę młodszego audytorium, początkujących PC gamerów oraz ich opiekunów, poszukujących wsparcia przy wyborze pierwszego lub drugiego komputera gamingowego. W tym celu przygotowujemy serię contentu łączącą rozrywkę z edukacją i uświadamianiem zagadnień z zakresu wiedzy technicznej, doboru komponentów PC. Kampania ma kierować zarówno do oferty online, jak i usługi konfiguratora dostępnej w wiodącej sieci salonów z elektroniką.






Śledźcie nasze kanały po więcej szczegółów w tym temacie.