Kampania social media dla Amazfit i Zepp

Startujemy z obsługą kluczowych kanałów social media dla globalnego producenta smartwatchy i wearables

W marcu ruszamy z obsługą kluczowych kanałów social media dla Huami, producenta smartwatchy Amazfit oraz Zepp. Współpraca przewiduje prowadzenie komunikacji polskich profili na Facebooku, Instagramie, Twitterze i YouTube.

Amazfit to jeden z wiodących brandów smartwatchy i opasek fitnesowych na świecie. Obecna na ponad 70 rynkach marka Amazfit należy do pionierów technologii pozyskiwania i analizy danych biometrycznych, śledzenia postępów treningu oraz parametrów życiowych za pomocą urządzeń wearables. Oferta Amazfit obejmuje szeroki zakres produktów od smartwatchy, opasek fitnesowych, po zestawy TWS earbuds, inteligentne bieżnie, wagi oraz inne produkty smart home.

Zepp to bliźniaczy brand z katalogu Huami oferujący rozwiązania wearables klasy premium. Smartwatche Zepp E oraz Zepp Z wyróżniają się najwyższą jakością wykonania oraz zaawansowanymi funkcjami dla kompleksowych pomiarów parametrów zdrowia.

Według raportu IDC o globalnym rynku urządzeń wearables w pierwszej połowie 2020 roku zegarki Amazfit miały największy udział w rynku zegarków dla dorosłych we Włoszech, Hiszpanii, Indiach, a także należały do ​​najlepszych produktów w Chinach, Niemczech, Francji, Rosji i Brazylii.