
OPN SOUND: kampania PR i social media
Polska premiera słuchawek od pioniera technologii przewodnictwa kostnego i dźwięku kierunkowego.
W drugiej połowie 2024 roku realizowaliśmy kampanię dla OPN SOUND, jednego z pionierów technologii przewodnictwa kostnego oraz dźwięku kierunkowego. Akcja obejmowała działania PR-owe, współpracę z mediami oraz promocję w mediach społecznościowych. Łącznie kampania wygenerowała ponad 100 publikacji medialnych, w tym artykuły, recenzje i materiały wideo.
OPN SOUND to marka stworzona przez Bruce’a Borensteina, wcześniej współzałożyciela i wieloletniego CEO AfterShokz (obecnie: Shokz). Dzięki bagażowi wiedzy i ogromnemu doświadczeniu OPN SOUND podbija nowe rynki przekonując opracowaną do perfekcji technologią i innowacyjnością.
Słuchawki OPN SOUND wyróżniają się doskonałym sprofilowaniem do wielu aktywności, podczas których kluczowe jest utrzymanie kontaktu z otoczeniem. Spośród 8 dostępnych opcji znajdziemy model dla niemal każdej grupy odbiorców. Core oferty stanowią słuchawki z przewodnictwem kostnym zyskujące coraz większą popularność wśród sportowców: biegaczy, rowerzystów, pływaków. Nowością są słuchawki z technologią dźwięku kierunkowego, pozwalające na komfortowe słuchanie wysokiej jakości audio bez zakrywania małżowin uszu, co z kolei docenią pracownicy biurowi czy kierowcy.
Słuchawki z przewodnictwem kostnym i dźwiękiem kierunkowym to najszybciej rosnąca gałąź rynku audio ostatnich lat. Produkty OPN SOUND na ten moment są obecne m.in. w sieciach Media Expert, x-kom, Avans, Electro.pl oraz Komputronik.